Ihan tosi hyvä fiilis nyt! Täällä on taas ollut ihanan lämmin ja korkkasin shortsit lenkillä ihan just ! Oon ihan ymmälläni miten paljon lämpö ja aurinko antaa energiaa, sitä tuntuu olevan jotenkin sekaisin kun kevät on nyt jo näin pitkällä. Harmi ettei se saatu energia mene ihan täysillä kyllä koulujuttujen tekoon, mutta miten sitä malttaa olla muka sisällä kun on niin ihanat kelit. Eipä oikein mitenkään. Tänään olin kyllä yllättävän ahkera, pyykkipäivän lisäksi sain tehtyä muutamaa projektia eteenpäin ja väsättyä vielä yhden hakemuksenkin työharjoitteluun! JEs! Nyt siis voi loppuillan chillata ja kirjoitella tänne :) Kevät on aina silti mulle samanlaista aikaa, ei millään malta olla paikoillaan ja tekis vaan mieli viipottaa tuolla jossain. Syksyllä sujuu aina koulukin paremmin.

kivaa%20s%C3%A4%C3%A4t%C3%A4%20%5E%5E-no

Olin eilen lenkillä Machsee-järvellä ja ihanasti vesi kimmelteli auringon paisteessa ja kukat kukkivat puissa :) Oli pakko laittaa tähän myös trendikäs lenkkarikuva. Ja kuten huomaa, puut todella kukkivat ehkä vähän liiaksikin, on tuo pihapolkukin ihan keltaisen möhnän peitossa. Tällä kukkimisella on ollut ikävä sivuvaikutus, sillä vanhemmiten olen huomannut itselläni vähän siitepölyallergiaa, mitä ei nuorempana ikinä ollut. Muutenkin tuntuu, että on vanhemmiten alkanut tulla enemmän allergiaoireita ihan eläimistäkin ja sellaisesta. Ei kiva. Onneksi olen vasta 25-vuotias, mutta silti alkaa mietityttämään että mitä kaikkia vaivoja sitten seuraavien 25-v. päästä on. Olen silti niin onnellinen ja tyytyväinen, että olen terve ja pääsen liikkumaan, varsinkin näin keväällä. Ei voi kuin kiitollinen olla.

Kuten kuvasta näkyy, kävin myös vähän kaupungilla tekemässä muutaman kevätostoksen! Uudet farkut oli pakko ostaa kun vanhat repes ja tarttui siinä matkaan muutamat herkullisen väriset asusteetkin...en vain voinut vastustaa! Syytän kevättä myös shoppailuvimmasta ;) Onneksi täältä löytyy halvalla kaikennäköistä.

Viime viikolla olivat myös kevätlukukauden avajaiset koululla ja koulun pihaan oli rakennettu isot grillikatokset, screeni ja diskomusavehkeet. Oli kuin ulkoilmakonsertissa olisi ollut. Oli tosi kivaa. Lauantaina olimme Lauran ja hänen poikaystävänsä kanssa käymässä Stefanin ja Maiken luona. Stefan oli onnellinen kun Lauran poikaystävä pelasi hänen kanssaan formulapeliä tietokoneella. Kokeiltiin Lauran kanssa myös ja tuli todettua, että kyllä me suomalaiset formuloita osataan ajaa eikä pelätä vauhtia! Vaikka se pelkkä tietokonepeli olikin mutta Steffellä oli siihen oikein ratit ja kaasupolkimet liitettynä. Oli viihtyisä ilta.

Tänään mulla on ollut menossa oikein kunnon Uusi-Seelanti -muistelupäivä! Tuli kamala ikävä yhtäkkiä sitä aaltojen kohinaa ja rauhaa, rentoa meininkiä mitä meillä siellä oli. Katsoin videoita ja kuvia ja nauroin täällä ääneen Miljan ja mun selityksille!:D Se oli ihanaa aikaa, ei voi muuta sanoa. Ehdottomasti elämän hienoimpia kokemuksia. Toivottavasti pääsisin sinne vielä joskus.

Tämän viikon yritän olla ahkerana sillä ensi viikolla tulen Suomeen pääsiäistä viettämään! Kivaa! Näihin tunnelmiin siis. Taisipa tulla vähän sekava kirjoitus tästä, mutta se kuvaa mun tunnelmia tällä hetkellä :) KUULEMIIN!