berliiniiii-normal.jpg

TÄMÄ KAUPUNKI ON KUUKAUDEN PÄÄSTÄ UUSI KOTINI!

Sain eilen tietää, että pääsin hakemaani työharjoittelupaikkaan saksalaisessa online-markkinointiyrityksessä Berliinissä! Ihan uskomatonta, en oikein vieläkään tajua, että ihan oikeasti sain sen paikan :D Todella upeaa, että saan tehdä harjoitteluni täällä, ja vielä BERLIINISSÄ! Suurkaupunki kutsuu, aika jänskää muuttaa kaupunkiin, jossa asuu lähes 3,5 miljoonaa ihmistä! Muutaman kerran olen siellä käynyt, mutta enpä voi sanoa hahmottavani tai tuntevani kaupunkia kovin hyvin, lukuunottamatta niitä perusturistinähtävyyksiä. Mutta pian hahmotan ;)

Työt alkavat heti kun koulu päättyy täällä Hannoverissa, jo 23.6. Nyt on siis monenlaista järjesteltävää ennen sitä, tuli vähän nopeasti tämä aloitus. Viime käyntini Suomessakin saattoi jäädä viimeiseksi vähään aikaan, sillä en ehdi tässä välissä enää käymään ja  töistä ei noin vaan lähdetäkään visiitille. Berliinistä lennot ovat myös kalliimpia. Noh, ehkä selviän, tulkaahan kaikki mua moikkaamaan sen sijasta ja lähettäkää purkkaa & Fazerin sinistä! :) Tulen siis viettämään tämän vuoden loppuun vielä Saksassa! Huikeaa! Mä niin pidän tästä maasta ja oon superonnellinen ja kiitollinen tästä uudesta haasteesta. Parempaa päätöstä mun opiskeluille täällä en olisi osannut odottaa.

Nyt ei muuta kuin hoidetaan koulu kunnialla Hannoverissa loppuun ja sitten Berlin, I'm coming!! :) :) :) WUHAAAAAA!